NEWS

Latest documentary "Oyster Factory" has been officially invited to Locarno International Film Festival 2015! 最新作『牡蠣工場』がロカルノ国際映画祭へ正式招待されました!

Monday, July 11, 2011


『なぜ僕はドキュメンタリーを撮るのか』、昨日刷り上がりました。まだインクの香りがプンプンと…笑。発売は7/15。アマゾンで予約開始。7/26には青山ブックセンターで出版記念トークします〜。

Some copies of my new book just arrived from the publisher. Still smells like ink! It will be on sale on July 15th and Amazon started accepting orders. On July 26th at Aoyama Book Center in Tokyo, I'll do a talk show to commemorate the release.

2 comments:

  1. ひろ8:58 AM

    ピースと言えば 新宿西口 ビックカメラ下の喫茶店「ピース」も
    気になっております。http://obo.blog.so-net.ne.jp/upload/detail/HY6Z7965-52063.JPG.html
    あまりにも昭和的で、、、500円のコーヒーも!
    映画見た後、観察しにいこうかなあ

    ReplyDelete
  2. おお!ここでお茶したい!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.